Dato: 30/05/2007 22:09
Tilføjet af: Ole
Dimensioner: x pixels
Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for images/photoalbum/album_4/dsc00121.jpg in /var/www/slettegrd.dk/public_html/skibakken/photogallery.php on line 96
Filstørrelse: Bytes
Kommentar: 1
Vurdering: Ikke vurderet
Antal visninger: 1907
Kommentarer
#1 | Yxosd. June 01 2007 07:30:40 Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/slettegrd.dk/public_html/skibakken/includes/bbcodes/url_bbcode_include.php on line 21
Jeg SYNES jo det skulle have været lavet med U-rør istedet for den rist-unit med indbygget vandlås. Jeg GLÆDER mig til at grine min r.. i laser, når du får lugt-scener fordi du ikke fulgte mit råd.
Ellers ser det godt ud !!!
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere en tekst.
Log ind eller meld dig til.
Teksten er ikke vurderet.
Brugerafstemning
Er det en god ide med en skibakke?
Ja, jeg vil bruge den meget!
67% [10 Stemmer]
Ja, men jeg vil nok ikke bruge den så meget
27% [4 Stemmer]
Ved ikke
7% [1 Stemme]
Nej, det er helt i skoven !
0% [0 Stemmer]
Stemmer: 15
Du er nødt til at logge på for at stemme. Påbegyndt: 23/02/2007 09:22
Ellers ser det godt ud !!!