June 12 2026 18:55:30
Skibakkens
Navigation
· Forside

· Baggrund
· Nyhedskategorier
· Artikler
· Fotoalbum
· Links
· Kontakt
· Søg

· SlettegÃ¥rd, hovedside
· Bornholms Skivenner
Skibakke fotos:

SÃ¥ er der trukket vand og lavet kloak.
HyttenNu er vi kommet så langt med hytten, at der er fyldt op med stabil grus, og lagt vand ledninger og kloak rør ned. Det næste der skal ske, er vi skal lave gulvet færdigt. Først skal der 10 cm. flamingoplader på. Dernæst skal der lægges støbenet på nogle små plastik afstandsstykker. Til støbenettet skal varmeslangen til gulvvarmen fastgøres. Der skal også støbes to små fundamenter til to støtter der skal stå inde i hytten for at bære taget.
Alt dette skal være færdigt på onsdag, for da kommer der færdig beton til gulvet.
Derefter kan skovfolket gå igang med at bygge tømmerhytten.
Billeder af kloak arbejdet og påfyldningen af grus kan ses her.
Kommentarer
Der er ikke skrevet kommentarer.
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere en tekst.

Log ind eller meld dig til.

Teksten er ikke vurderet.
Brugerafstemning
Er det en god ide med en skibakke?

Ja, jeg vil bruge den meget!
Ja, jeg vil bruge den meget!
67% [10 Stemmer]

Ja, men jeg vil nok ikke bruge den så meget
Ja, men jeg vil nok ikke bruge den så meget
27% [4 Stemmer]

Ved ikke
Ved ikke
7% [1 Stemme]

Nej, det er helt i skoven !
Nej, det er helt i skoven !
0% [0 Stemmer]

Stemmer: 15
Du er nødt til at logge på for at stemme.
Påbegyndt: 23/02/2007 09:22
Siden dannet på: 0.02 sekunder - 24 Forespørgsler 799,791 Unikke besøg