June 12 2026 19:23:14
Skibakkens
Navigation
· Forside

· Baggrund
· Nyhedskategorier
· Artikler
· Fotoalbum
· Links
· Kontakt
· Søg

· SlettegÃ¥rd, hovedside
· Bornholms Skivenner
Skibakke fotos:

Rydning og planering af pisterne er påbegyndt.
RydningVi er startet på rydningen af pisterne for sten og stubbe. Der er nogle store sten i mellem. De største stubbe skal graves op, de er for store til at den kan fræses væk. Skoventreprenøren kom forbi for at se om deres stubfræser kan klare de mindre stubbe, det kan den godt, men det går meget langsomt. De kommer igen om 14 dage og fræser det de kan.
Billeder fra stensamling, stubopgravning og stubfræsning kan ses her.
Kommentarer
Der er ikke skrevet kommentarer.
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere en tekst.

Log ind eller meld dig til.

Teksten er ikke vurderet.
Brugerafstemning
Er det en god ide med en skibakke?

Ja, jeg vil bruge den meget!
Ja, jeg vil bruge den meget!
67% [10 Stemmer]

Ja, men jeg vil nok ikke bruge den så meget
Ja, men jeg vil nok ikke bruge den så meget
27% [4 Stemmer]

Ved ikke
Ved ikke
7% [1 Stemme]

Nej, det er helt i skoven !
Nej, det er helt i skoven !
0% [0 Stemmer]

Stemmer: 15
Du er nødt til at logge på for at stemme.
Påbegyndt: 23/02/2007 09:22
Siden dannet på: 0.02 sekunder - 24 Forespørgsler 799,799 Unikke besøg