Mens vi venter på at få ryddet stubbe og sten væk, er der kommet en masse sne. Det kunne Patrick ikke stå for, så han MÅTTE prøve bakken (svenskabakkan) på sin kælke. Se billederne her og her.
#1 | Yxosd. February 23 2007 09:18:44 Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/slettegrd.dk/public_html/skibakken/includes/bbcodes/url_bbcode_include.php on line 21
Burde han ikke have haft styrthjelm på? Det ser jo ud til at gå ubegribeligt stærkt
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere en tekst.
Log ind eller meld dig til.
Fantastisk!
100%
[1 Stemme]
Rigtigt godt
0%
[Ingen stemmer]
Godt
0%
[Ingen stemmer]
Hverken godt eller dårligt
0%
[Ingen stemmer]
Dårligt
0%
[Ingen stemmer]
Brugerafstemning
Er det en god ide med en skibakke?
Ja, jeg vil bruge den meget!
67% [10 Stemmer]
Ja, men jeg vil nok ikke bruge den så meget
27% [4 Stemmer]
Ved ikke
7% [1 Stemme]
Nej, det er helt i skoven !
0% [0 Stemmer]
Stemmer: 15
Du er nødt til at logge på for at stemme. Påbegyndt: 23/02/2007 09:22