Skibakkens venner - Stiftende generalforsamling
Skrevet af Ole d. January 26 2007 00:02:46
Vi har nu fundet en dato for den stiftende generalforsamling i foreningen "Skibakkens venner" - eller hvad foreningen nu skal hedde.
Den stiftende generalforsamling bliver afholdt i 4H´s lokaler på Nybro i Østerlars

onsdag d. 14. februar kl. 19,30.

Alle med interesse for projektet er velkomne.
Vi håber på et stort fremmøde, så vi kan få en masse gode idéer til hvordan vi skal udvikle og drive skibakken.
Mød op alle sammen, der er kaffe på kanden!

Mvh
Skibakke familien.