Så er der trukket vand og lavet kloak.
Skrevet af Ole d. May 30 2007 22:06:31
Nu er vi kommet så langt med hytten, at der er fyldt op med stabil grus, og lagt vand ledninger og kloak rør ned. Det næste der skal ske, er vi skal lave gulvet færdigt. Først skal der 10 cm. flamingoplader på. Dernæst skal der lægges støbenet på nogle små plastik afstandsstykker. Til støbenettet skal varmeslangen til gulvvarmen fastgøres. Der skal også støbes to små fundamenter til to støtter der skal stå inde i hytten for at bære taget.
Alt dette skal være færdigt på onsdag, for da kommer der færdig beton til gulvet.
Derefter kan skovfolket gå igang med at bygge tømmerhytten.
Billeder af kloak arbejdet og påfyldningen af grus kan ses her.