Vi har fået en masse sne
Skrevet af Ole d. February 22 2007 21:26:57
Mens vi venter på at få ryddet stubbe og sten væk, er der kommet en masse sne.
Det kunne Patrick ikke stå for, så han MÅTTE prøve bakken (svenskabakkan) på sin kælke.
Se billederne her og her.